22 Nisan 2009 Çarşamba

teleferink

macka parkının uzerinden suzulerek taxime ciktigimiz ve yillardir severek kullandigimiz teleferink sonunda arizalandi, gozlerimle gordum!

Zaman zaman teleferikten ben de kıllanmisimdir.
"simdi yere cakilsak nasil olur, bi bozulsa burdan 5 saatte kurtaramazlar beni" diye anksiyete seviyemin yuksek oldugu gunlerde aklımdan gecirmisimdir.

Teleferikte muzik dinlemek ayrı zevk..
Teleferikle ulasım varken taxime cıkan yoldaki trafige ustune para verseler girmem.
Gecenlerde bir tanesinin penceresine funda was here yazmis olabilirim, olmayabilirim de..

Neyse efendim, neticede bozulmus, 2 gun once gordum, altina pofuduk minderler germisler, birisi duserse ölmesin diye, 15-20 tane kameraman fotografci gelmis, neler olacak diye bir sure baktim.
Hicbirsey olmadigini umarak bir de foto yukleyeyim.. cok gelismis cep telefonumdan çekilmiş bir kare.
sewgilerr,
funda was here!

Hiç yorum yok: