5 Nisan 2009 Pazar

sevgili gunluk

cuma aksami Vedat Sakman'in canli performansini izledik.

Bi arkadasimiz kendilerine gitarla eslik ediyorlarmis, bahane edip gidiverdik. Cezayir Sokaginda asagida bir yerlerde Sakman isimli gece kulübünde (ismi cok yaratici di mi, sahibi de kim acaba??) 1 ay daha her cuma program yapmaktalarmis, sonra Bodrumda ayni duzenegi kuracaklarmis... yazin geldigini ortalikta 'Bodrum' kelimesinin dolasmaya baslamasindan daha net kavriyoruz..

Sokagin adi Cezayir sokagi mi Fransiz sokagi mi, cezayirin fransanin somurgesi olmasinin sokagin ismiyle iliskisi, cezayir sokaginin adi neden cezayir sokagi, bir sokagin adinin turistik degeri gibi bitmek bilmeyen bir taxici geyiginden sonra sokagimiza varabildik..

Vedat Beyden once nefis- leziz- temiz muzik karsiladi bizi.. Men in Funk grubundan tanidigimiz Cagdas Ozmen ve saz arkadaslari sayin Sakman sahneye cikmadan once tertemiz bi soundla 4-5 sarki caldilar. Cagdas Ozmen beyler album hazirligi icindelermis, mainstream funk albumu olacakmis. iyi birseyler cikacagina eminim.

Sakman beyin Leman Sam ile soyledigi Herneyse sarkisi icimi ezdi. Nefisti.. Daralmak istiyorum diyorsaniz sarki icin burdan yakin..

Ordan Monoya gittik. Mono da bi guzel caldi, 80lerin kose tasi olmus butun sarkilari dinledik, adeta yildizlar gecidiydi. Insanlar o zamanlar ne cesur klipler cekmisler, hepsi ayri olay hakkaten..

Ve finalde Nizam'da iskence corbasi ictik. sahaneydi. pisman degilim!

Cumartesi gunu erken saatlerde hanemizdeki yapim onarim calismalari ile basladi. Pimapenciler geldi evin alti ustune getirdi.. Ustune bi de temizlik, yediler cumartesimizi derkennn;
2 numarali kankam Asli hanimlar tesrif ettiler, sonuc: kahve laklak ve dedikodu...

aksam mahallemizin bari KafePi'de guzel bi zirve yaptik.. 3 numarali kankam bascemkirik seline hanimlar ve kasim beylerle dunyayi kurtardik.. barmen bizi sevdi bi suru shot ikram etti sagolsun. Muzik uzmani selin hanimin iddiali ihtarlarini dinlemeyerek son anda bi gaz yakalayip Yuksek Sadakat konserinde bulduk kendimizi.

Orda da rahsan hanimlar cigliklarla karsiladi bizi.. guzeldi konser. duygusaldi.
'Ben seni arayamamm' diye bi ciglik attim, walla 2 kere caldilar sagolsunlar.
Mekan doluydu.
Son sarkida vokalist parmagiyla beni gosterdi anlamadim, megerse final sarkisini seyirciyle beraber soyluyorlarmis. beni secmis pikacu ama ben anlamsiz hareketler yapinca baskalarina soyletti sarkiyi. Sahneden indi dolasti falan seyircinin arasinda, guzeldi..

bi ara vokalistleri 'ailemde 4 kisiyi kaybettim, hayat zor' tadinda birseyler dedi. nedir bilmiyoruz..

yerli mali yurdun mali canli muzikler dinledik ozetle. finalde yine Nizamda iskence corbasi ictik. Garsona "ben bi tane iskenCe corbasi istiyorum" dedim gercekten, anladi wallahi :)) iskembe corbasi konsepti 2 gece ust uste yetti bana, 6 ay icmem kanimca.

ve pazar: supper bi film izledim: 3 Bilge Adam isimli bir finlandiya yapimi. gayet iyiydi, hatta festivalin en iyilerinden olabilir..
festival gibisin katilmak istiyorum diyorum ve bundan sonraki filmlerimi de merakla bekliyorum!

evimdeki tadilat gazi devam ediyor, insanin babasi (nam-i diger: Hamdi Yuzbasi) insaat muhendisi olunca hayatinin bir kismi tadilatla gecmek durumunda kaliyor sanirim. simdi de kucuk tuvaleti bilmemne yapcakmisiz, hadi bakalim..

yillar yorgan ben yastik.

kolay olsun hersey isterim.

sevgi sart!

ve youtube'u acsinlar, dovucem walla

sevgiler,
saygilar,
fundalarr.
-----------
*3noktabir dagilmis, piyasada rakibim kalmadı :))

Hiç yorum yok: