12 Nisan 2009 Pazar

GS-FB gundemi

Son anda buldugum surpriz vip biletle Ali Sami Yen stadina GS formasi ve beresiyle kamuflaj yaparak sizinti yaptim! (tebdil-i kiyafet fotom yanda)

yerim de oldukca guzeldi, onumde Mehmet Ali Birand, civarimda yuzleri tanidik gelen ama nerde ne yaptigini bilmedigim muhtemel spor yorumculari, bir suru kadin /cocuk ve kalin kalin purolari tutturup karton bardaklarinda viski icen patron GSlilerle birlikte izledik maci..

Emre Belozogluna cok kufrettiler, agir konustular, bezdirdiler adami. GS taraftarlari hep bir agizdan emrenin muhterem validesiyle ters munasebete girmek istediklerini belirttiler, cok ayip :) ne zaman emreye top gelse yuhladilar.. emre de gaza geldi fena oynamadi.

fbli oldugumu anlayacaklar diye odum koptu, gol atsak sevincimi nasil gizlerdim bilmiyorum.. Zaten bi pozisyonda fbye ofsayt verince hakem 'ofsayt mi bu kardesim' diye soyleniverdim. Tabi akabinde yanimdaki amcaya engin futbol bilgimle aciklamak zorunda kaldim: 'e yani fbyi de gsyi de oynatmyor ki hakem, ona ofsayt, buna ofsayt! sivasi sampiyon yapmak istiyorlar, eheuehe' seklinde..

arada bizim fb tribununden tezahuratlar yukseldi, icimden katildim onlara ben de. FB seyircisi nispeten efendiydi

iliklerime kadar dondum! cenem titredi..

son dakikalarda patlayan yumruklar ve sahneye firlayan seyirci maca renk katti sagolsun. Sansasyonel bir derbiydi.

ama futbol acisindan doyurucu degildi. dakika basi kendini yere atan futbolcular ve hic susmayan hakem dudugu yuzunden akici bir mac izleyemedik. Fenerbahzemiz maci almaya daha yakindi ama cok da pozisyon yaratamadi acikcasi.

Ne olursa olsun mac stadda izlenmeli kardesim, bambaska bir atmosfer.. bundan sonra usenmeyecegim, gidebildigim kadar gidecegimdir maclarimiza.

Yalniz bizim Sukru Saracoglu bin kat guzel sami yen'den.. orasi kesin.

boyle iste,
kazasiz belasiz atlattik
ajan fonda
---------------------------------
şu cok iyiymis yaa :)) vahşice!

2 yorum:

armgn dedi ki...

ajan fonda süper bir maç yazısı yazmışsın tebrikler

fundamental dedi ki...

blog 1den blog2ye!
senden ogreniyoruz futbol yazisi nasil olur :)
tskl.