26 Nisan 2009 Pazar

degerli okuyucularim

iki gundur cok ama pek cok hastaydim
tavana bakip cikarmamaya calisarak gecti 2 gunum
bilmedigim bir nedenden zehirlenmisim.
2.gun pirinc lapasi ve haslanmis patates yemeyi basardim.. birinci gun 1 yudum su bile icemiyordum.. yani icsem de bunyede tutamiyordum diyelim.

neyse efendim bu sayede; 
  • bol bol dusunmus oldum, 
  • ayrica 6 aylik tv tuketimimi 2 gunde tamamladim.
  • 1.gun hic uyuyamadim, 2. gun sadece uyudum denebilir.
  • atesten 4-5 tshirtu sirilsiklam ettim
  • kedim cok mutluydu butun gun evde onunla takilmak zorunda kaldigim icin.
  • kendimce cok kitap okudum
bugun 3. gun, kendimi iyi hissediyorum
evi temizlemeye basladim, malum bayagi hasar var..  zira bi ara hendrix gibi kusmugumda bogularak olecegimden suphe etmeye basladim ne yalan soyliyim :)

belki ogleden sonra disari bile cikarim ;)
sevgilerrr
solukbenizli

5 yorum:

Adsız dedi ki...

geçmiş olsun.

fundamental dedi ki...

cok sagol sevgili adsiz kisi :)) kim oldugunu bilemedim ama

Adsız dedi ki...

bu blog işi bi garip. Ben dışarıdan biriyim aslını istersen. Ama bir yıldır "bu blog yazmak ne mene iştir?" merakıyla okuyorum blogu. Çukurcuma'da gezişini de okudum, 1 tl'ye arkadaşının reklamını yapışını da ( ki buna çok güldüm) normalde evine girip günlüğünü okusam bariz suç. ama şimdi senin kendi arzunla hiç bilmediğin birileri senin hakkında bir yığın şey öğrenmiş durumda. hatta "geçmiş olsun"u da resmen yakın arkadaşıma yazar gibi hissederek yazdım. bakalım internet bizi daha ne hallere sokacak:)
not: ben tafa bu arada. Bahadır'ın liseden arkadaşı.

fundamental dedi ki...

tesekkur ederim, zaman ayirdigin ve takip ettigin icin! gorusmek uzere :)

fundamental dedi ki...

bu kusmuk icerkli yazima arkadaslarimdan cok tepkiler aldim. blogdan sogutuyormusum insani :)