24 Mart 2009 Salı

kamualem birdir bize

Elif Safak'in son romanini okuyorum. 103. sayfasındayım. Kendilerinin daha once 4-5 kitabini daha okumus cok sevmistim. Favorim "Bitpalas" eski kitaplarindan. ("Araf" ve "Baba ve Piç" de guzel bence)

ASK; Paralel kurgulu bir roman, daha dogrusu roman icinde roman seklinde tasarlanmis.

Bir tarafta Mevlana ile kadim dostu Şems'in ilişkisi, diger tarafta onlarin bu dostlugunu ele alan bir kitabi okuyan ve bu kitap hakkında bir yorum yazmasi beklenen standart Amerikali ev kadını Ella'nin bitmeye calisan evliligi ile olan ilişkisi...

"kamualem birdir bize" diyordu kitapta, cok sevindim okurken :) MFO'nun de zamanında dedigi gibi.

MFO'nun de zaten bir tasavvuf damari var, bilirsiniz. (sufi sufi, allah allah, adımız miskindir bizim gibi sarkilarindan hatirlayacagimiz uzere..)

nostalji kosemizde adımız miskindir bizim sarkimizi aniyoruz- sarkiyi dinleyin, videoyu gormeyin.

herneyse, kitabi begenirsem bir okuyucumuza hediye edecegim :) konustugumuz gibi, deal!

bahar geldi gibi oldu, nefis oldu.. icim kipir kipir!

Ogle arasında film festivali biletlerimin ilk yarisini aldim. (2. yarısı aybasında paralanınca)
Merak edenler icin benim kronolojik olarak ilk hafta izleme planim asagida.
Siz de alin, gelin, goruselim.

guzel insan
gir kanıma
uc bilge adam
yes men dunyayı kurtarıyor
belalı dugun
andrey rublev
absurdistan
50 olu adam
v for vendetta
kiraz cicekleri
balik cocuk * bunu cok merak ediyorum, gecen seneki XXY'nin yonetmeninin 2. filmiymis.

iste boyle
saygilar
fu for fundetta

***Yagmur, Tulpan ve tek gosterimlik turk filmlerinin coguna yer kalmamiş.miş.miş.

Hiç yorum yok: