17 Mart 2009 Salı

teori dersen zehir gibi

pratik dersen sallanmakta...

cok yorgun hissediyorum kendimi!!

ogle yemeginde antep mutfagina goturduler.
"bıttın" mı "bıddın" mı herneyse oyle bir sey ictim, bir cesit kahveymis.
garson yalvardı icmiyim diye, berbat bisey dedi ama dinlemedim.. Nasıl yapılacagını ogrenmek icin antepi aradılar falan.
camur gibi bişey dedi garson. ne bicim garson anlamadım :)
ama kotuydu hakkaten.
niye boyle oldu :)

cok komik ve eglenceli bi ogle yemegiydi :)) guldukk
cok komik ve eglenceli bi ogleden sonra gecirmekteyiz halen!

haftasonu toomanydjs'e gidilecek kanımca..
cok cok cok guzel gecebilir! hakkında yazarım bilahere.

bugun burda muzik kosemizde Demirhan Baylan'i anıyoruz.

bakiniz eski bir klibi asagidaki linkte, kendileri bu aksam Balans'ta sahne aliyor olacaklarmıs. Fotosunu da koyalim tam olsun




eski bir klibi icin: Zaman Dilencisi

Sokakları Arsınlarken ve Bin Yıl da guzel sarkilar bence.. olsaydi dinlerdikk..

boyle işte,
fund

1 yorum:

Unknown dedi ki...

Bıttım aslında Menengiç ağacı olarak biliniyor, bu ağaçtan yapılan kahveye de Menengiç kahvesi denir yabanfıstığı familyasından bu ağaç, bu da böyle bir bilgilendirme oldu :)