3 Mart 2009 Salı

beni bu fantastik filmler mahvetti

Avatar'in 3.sezonunun son bolumu, yani her seyin finali bu pazar 11.30da cnbce ekranlarinda olacak.

Gecen yildan beri bende bir "Avatar-Son Hava Bukucu" sevdasi almış yurumustu. Tum sezonlari heyecanla izlenen bu cocuk animesi, nam-i diger; haftasonlarımızın sabah kahvaltısı mezesi, dun aksam itibariyle 4-5 bolum arka arkaya izlenmek suretiyle tuketidi.

Avatarin finalinde de gozlerim doldu itiraf edeyim, daha once darth vader karanlik tarafa gecerken de bayagi bir aglamistim. bu fantastik olaylar bunyemde pembe dizi tesiri yapiyor neden bilinmez.

3. sezon sonlarından bende iz birakan bir bolum:

dunyayı kurtarma gorevi omuzlarina coken avatarimiz Aang, dunyayi bu korkunc haline getiren Ates Krali Ozai'yi oldurmek zorunda bırakılır ve gorunuse gore baska caresi de yoktur.
meditasyon yaparken der ki: "dunyadaki tum hayatlar kutsaldır, orumcek agına takılan bir sinegin yasami bile. bu nedenle vejeteryanım.. ve yapmak zorunda bile olsam ates kralını olduremem!"

neyse heyecanla bekliyorduk ateş kralını oldurecek mi diye, dun aksam izledim ne oldugunu.. soylemiyim sonunu simdi :))


Avatar'da benim karakterim Ateş Prensi Zuko. (bkz. sagdaki yakisikli). Tıpkı Darth Vader gibi celiskisi olan bir karakter. Hayatını Avatarı oldurmeye adamışken, sonunda onunla beraber omuz omuza dunyayı kurtaran adam oluyor. Karanlik taraftan aydınlık tarafa geciyor yani. Amcasıyla ilişkisi de takdire şayan :) cunku amcası tıpkı star warsin Yodasi tadında.

bir de 3. sezonun baslarinda su yandaki eleman Zukoyla yukardaki eleman Avatar Aang'in, dunyadaki son ejderhalardan ates bukmeyi ogrendikleri bolum vardi ki efsaneydi bence.. 2 kere izledim.

herneyse, dolduramaz avatarın boslugunu ne lost ne baska bisey :)
hakkında daha cok yazardım da, hiç bilmeyene deli sacmasi gelebilir diye uzatmiyim simdi..

saglıcakla..
:))
fundakaya

Hiç yorum yok: