28 Mart 2009 Cumartesi

ayca sen - astronot

Ayca Sen Baskan - Fenerbahze Sampiyon!

2 gundur Ayca Senin ilk ve tek albumu Astronot'u dinlemekteyim. Pek hos!

Ayca Hanim kizimizin Harun Tekinle yaptiklari bir duet var; ismi SABOTAJ. Kesin buna klip falan cekecekler sirf Harun Tekin var diye. Aslinda gerek yok zira albumun kendi ayaklari ustunde duracak gucu var gibi gibi. Bu Sabotaj sarkisinin girisindeki ilk 30 saniye inanilmaz derecede Lynyrd Skynrd'in efsane sarkisi Freebird'un girisine benziyor.--- yani bence.

Favorim: ERKEK SINDRELLA isimli sarkisi. soundu nefis. bi de aralarda ayca senin radyo programlarindan iyi bildigimiz kopmalar yasaniyor 'super ortama dusmusuzz aabieea' diyisi var her seferinde guluyorum.

hangi muzisyenlerle calismis, bu sound Ayca Sen ablamizin kafasinda nicedir varmis bilmiyorum, ama takdir ettim ve de sasirdim.. tesekkuru borc biliriz. (mor ve berisi tayfasiyla calismislar)

sunlar guzel:
- buyuduk - saksafonu duydum gevsedim zaten
- oryantal- ('sen memelerimizi caldin' diye isyan ediyor kendileri eheheue, 'binlerce dansoz var' yaklasimli sarkilar listemize ekliyoruzz)
- erkek sindrella (en cok bunu sevdim, nakarati super)
- son zamanlarda (nerenizden cikti bu soundlar ayca hanim, wallai bravo)
- donme dolap: (soyle diyor:  bir iner bir cikar, omur donme dolap, ciktin sevinme, dustun uzulme-- bu sarkinin ortalarindaki gitarlar extreme - holehearted gecisleri- bence)

last fm'de en fazla 'kelebek' isimli sarkisi dinlenmis, ama henuz bende bir hissiyat yaratmadi bu sarki. 
son zamanlarda'ya klips cekeceklermis duyumlarimiza gore.

neyse iste,
keyifli guzel.
yours, 
lola

Hiç yorum yok: