9 Ağustos 2008 Cumartesi

einmal ist keinmal

dunden beri canim cok ve de pek cok sIkIldI.. (once bi halim nicedir haber vereyim rahatlayayim, midem mi bulaniyor, keyfim mi yerinde burdan yazmadan duramiyorum)

bir kac gundur siz degerli okuyucularimin beynini 'sakalli bebek nereye gitti, yasiyorsa ortaya ciksin!' ya da 'horlayanlar horlanmamali!' ya da 'kaldiramazsan kaldirirlar gulum' gibi bos gundemlerle mesgul etmeye cok hevesliydim..
ama olaylar bekledigim gibi gelismedi, hayatimin zevzek gundemlerinden biraz siyrilmak durumunda kaldim bu gunlerde..

uzatmadan diyeyim diyecegimi;

bugun buraya 'einmal ist keinmal' demeye geldim, yani bir kere olan sey hic olmamis sayilir demeye..

soyle ki, sadece bir tek hayat yasadigimiz icin bu hayati oncekilerle karsilastiramayiz ya da kusurlarimizi gelecek hayatlarda gideremeyiz, bu nedenle de ne istedigimizi bi turlu bilemeyiz...--hmm..

bu baglamda, hayatimizla ilgili yaptigimiz secimlerde, diger secmedigimiz yolun daha mi iyi daha mi kotu ya da nasil olabilecegini tam olarak bilemedigimiz icin, ya da 'vazgectim ayni sartlarda, zamanda doneyim ben oteki alternatife bari' diyemedigimiz icin, hayatimiza dair aldigimiz kararlarin hic bir anlami kalmiyor.. kundera soyle ozetliyor 'olaylar nasil gelisirse oyle yasiyoruz, onceden uyarilmaksizin, rolunu ezberlemeden sahneye cikan tiyatro oyuncusu gibi..'
provamiz hayatin kendisi olup cikiveriyor..

boyleyken boyle.....

travis calmaya basladi radyoda ve billur bir ses icime nufuz etmekte, tam da su anda, burda...

bir melankolik hallerdeyim sayin seyirciler...biri gelip aciklasin nedenini.

sevgi sart diyelim yine: banyoda, mutfakta, yatak odasinda, koltukta, salonda sevgi sart!-- evet tamamen katiliyorum!

ve bence sakalli bebek ortaya cikmali bakalim sakallari ne hale gelmis gorelim, kiyamet alameti olmak neymis, nasil bir hayat gecirmis, kendini canli bomba gibi hissetmis mi, neden biz kucucuk cocukken bizi korkutmaya calismis, yaslilik doneminde de sakalli dede olarak gundeme gelmeyi planliyor muymus.. vs vs aciklasin bize..

basta kendime olmak uzere herkese esenlikler dilerim '(
sevgilerr,
fund

Hiç yorum yok: