14 Ağustos 2008 Perşembe

bu is cok zor yonca

dun harbiye acikhava konserleri kapsaminda teodor ve senfoni orkestrasi konserine gittik..

Teoman beyler sahnede icinde ne oldugunu goremedigimiz siyah bi bardakta gorunuse gore 'su' iciyorlardi.. birden baska bir bardaktaki suyu siyah bardaktaki suyla karistirmasinlar mi, ehehu, seyirci anlayip gulunce bize bi de yandan gulucuk atmasinlar mi sahneden...

afiyet bal seker olsun yarasin teodor bey dedik, senfoni esliginde girtlagini yirtan teomani abimizi izledik..


bazi sarki sozlerini ictenlikle zorlama buldugum unlu populer rockcimiz teoman, dun aksam sahnede bolca ıkındı diyeblirim, ama bazi sarkilari ve sozleri de baya iyi geldi itiraf etmeliyim..misal; paramparca'yi yillardir sevmisimdir, harbiye ortaminda da konser izlemek ayri zevk dedik ve hep bir agizdan soyledik sarkilari...


ordan hoop, ortabahceye aysemsettin'in dogum gunu kutlamalarina ugradim.. aysecigim ki biricik denizimizin annesi, biraderimin hayat arkadasi olur kendisi, 'yas 35 yolun yarisi..' diyip diyip kadehlerimizi cinlatti.. neyse ki asli arkadasimiz 100 yasina kadar yasayabilegimiz olasiligindan bahsetmek suretiyle icimize su serpti saolsun..


yillar geciyor farketmesek de..


sonrasi yorgunluk ve uyku..

derin ve guzel bi uyku..


bugun de kalkip ise gittim her zamanki gibi..

calisirken; baska bi deyisle gunluk monopoli aktivitelerimi gerceklestirirken bi an durdum ve dusundum..

5n1k

bugun burda ben bunu neden yapiyorum?


basta kendim olmak uzere herkese is hayatinda muvaffakiyetler dilerim efenim

neyse ki yarin cumaa ;))


saygilarimla,

fu for fundetta

Hiç yorum yok: