21 Ağustos 2008 Perşembe

uyku modu aktif

uzerinize afiyet dun aksam 20.00 sularinda yataga girip sabah 08.00 sularinda o yataktan ciktim.. evet evet, oha!, 12 saat uyumusum.. ben buna sarj olmak degil pili degistirmek derim!

hal boyle olunca oldukca genis yelpazede ruyalar gordum.. eskiden muzik yelpazesi vardi, cikolata renkli sanatcilar gelirdi programa, o misal, benim ruya yelpazeme de cikolata renkli sanatcilar ... ehehmm .. oha noluyoruz !

yok yok, keske oyle olsaydi..
yerine korkanç ruyalar gordum.. zın zın zın! psikolojik gerelim!

mesela bir ruyamda topluluk onunde sarki soylemek zorunda kaliyordum ve butun sarkiyi detone soyluyordum.. duzeltmek isteyip bi turlu sesimi, tonumu duzeltemiyordum.. (ruyalarda sıkca rastalanan kosmak istedip kosamamak, bagirmak isteyip bagiramamak temasinin degisik bir versiyonu).. psikoloji okuyan muzisyen arkideslerime sesleniyorum, bu ruya normal mi, neye işaret etmekte?

neyse pili degistirdim ya, nese ve enerji icindeyim sabahtan beri.. nefis bir olay!

bi blogda tesadufen "what a journey so hard to describe" cumlesini gordugumden andan itibaren, yani sabahtan beri, "aypodum aybalamdan" tim booth- dance of bad angels'i dinliyorum. bugun 10. kere, hayatımda da 1500. kere dinlemis oldum boylece..

işyerindeki cetvelimin ustune stabilo kalemle "god is love, and a lover i'll be" yazmistim gecen sene, benim oldugu belli olsun diye... yunus gunce'nin kolunda da "god is love" dovmesi var o da kolunun kendisinin oldugu belli olsun diye yaptirmis olabilir.. kuvvetle muhtemel.

işte boyle ıvır zıvır seyler...
keyfim cok yerinde, o kadar ki sigarayi bile birakabilirim!
miranda july kafasındayım.

evde yeni oyuncagim mekbukumla konulu fotoroman cektim..
kamuoyuna armaganim olsun,





bi de bu var:
bu neyi anlatiyor bilemiyorum




severim
neyi mi?
herseyi!
sevgi pıtırcıgınız,
jan klaut fundamme

2 yorum:

bahadir dedi ki...

sigarayı bırak,
anne olcan ilerde bak...

abdullah alkan dedi ki...

saaalıklı bi insan günde 15 saat uyumamalı mı? ki..