27 Ağustos 2008 Çarşamba

bugunun yanina check atalim, neden?

- iste guzel calistim, dalga gecmedim!
-ogle yemegi guzeldi; 4hatun biseyler alip eve gittik, salata yaptik, uzun mesk dedigin sonsuza kadar surmemeli, en fazla ne kadar surmeli argumanini kendimizce yorumlarla tartistik, salata malzemeleri yikandiktan sonra suyu nasil, neden kurutulur vesaire vesaire hatun muhabbetinin dibine vurup, turk kahvesi icip ise geri donduk...
-hic sigara icmedim, birakicam umarim-- sanirim kimse inanmiyor ama napiyim iste bu da boyle bi girisimdi bugun
-..da sabahtan beri cerez merez yiyorum bu kotu haber!
-evimdeyim, muzik dinliyorum, en sevdigim is..
-fenerbahzemiz kazanmis, e tabi sampuanlar ligi bizim ligimiz :p

falan filan
uzatmadan yatayim, dinleneyim..
hic bir turlu ekrana bakmayayim artik, yetsin bugunluk

rumuz: antig S

kihkih ;)

Hiç yorum yok: