12 Kasım 2009 Perşembe

uzuntu ve muz kabugu

kendimi biraz yalniz hissediyorum...






dun aksam 59 yapimi 400 darbe (400 Blows, Les Quatre Cents Coups) filmini izledim.. begendim, basroldeki oglani daha da begendim. cocuk film cekilirken, yani 59da 15 yasındaymıs, 1944 dogumluymus.. filmin devami sayilabilecek bir film daha varmis, onu da merak ettim acikcasi. (basrol karakterinin ayni isimle 10 sene sonraki hali su filmdeymis: Baisers Voles)..

filmin sinema tarihindeki onemine girmeyecegim, heryerde yaziyor zaten...

onceki gun de yine 59 yapımı North by Northwest'i izlemistim.. ha ha cok eglendim izlerken.. zaten hepimiz pek cok sahnesini biliyoruz filmin. cidden eglenceliydi..

hani su: bir ucagin kahramanımızı tarlada kovaladigi sahnesi olan film..

ya da surdan kesin hatirlarsiniz: kahramanımızın, kotu adamlarin elinden kurtulmak icin muzayedede dalga gecerek ve olay cikararak kendini zorla polislere tutuklattirma sahnesi








neyse...
kendimi hala yalniz hissediyorum, geçmedi..
ve burnum akiyor.

aksam konserdeyim, gelismeler yarin burda.. (@balans, god is an astronaut)

Hiç yorum yok: