6 Kasım 2009 Cuma

haftasonumu

haftasonumu sükunet içinde geçirmeye karar verdim.

hatta mümkünse haftaya pazar girecegim ALES sinavi icin oturup 1 test cözme planim var :)
4 işlemi unuttuk, test mantigindan kopali 10 sene oldu.
2-3 soruya 25 dakika zaman harciyorum ve akabinde beynim zonkluyor zaten.. uzun zamandir calismiyor cunku.

bugun hava güzelleşti neyse ki, benim de asabim paralel olarak güzelleşmeye basladi.

burda, nisantasinda, 2-16 kasim donemini Kayra'nin sponsorlugunda sarap haftasi mi ne ilan etmisler..
butun sosyetik restoranlarimiz 20tl'lik sarap menuleri olusturmus.. (zazie, kırıntı, casita, midpont, housecafe.. vs.)
biz de ogle aramızda Kırıntı'ya giderek sarabimiz esliginde menumuzu tukettik.. catladık, cok yemişiz.

dun de aynı etkinlikler kapsamında "sarap yemek uyumu" diye bi workshop'a gittik.. cok eglendik :) 5 cesit sarapla 5 cesit yemek tattık.. hocamiz saraplarin dinlendikleri ficilarinin meşelerinin aromalarindan bahsederken ben hafif sarhos olmustum ve film koptu zaten.. sarap kültürü beni aşıyor... yedim, ictim keyfime baktim ozetle :)

boyle işte
guzel hersey!

yarin sabah Mithat Alam'da uzakdogu sinemasina devam... bunu seyredecekmisiz: Tayvan: Kohi Jiko, (Cafe Lumiere, Hou Hsiao Hsien, 2003)

bilmiyorum :) gorecegiz nemenem bisey :))

operimm
fundalikk

Hiç yorum yok: