16 Kasım 2009 Pazartesi

über Alles

dun ALES sınavına girdim, itu maslakta.

beynim patladı.

bir torbadan alınıp baska torbaya atilan toplarin kirmizi olma olasiligi, gargara kelimesinden yazilabilecek kac farkli kelime oldugu, bir cemberin etrafindan birbirine yaklasan iki aracın kac turdan sonra tekrar bulusacagi... vs vs...

butun bu probemler sizde de derin bir "aahhh imdaatt" hissi yaratmistir eminim...
sınavda şoka girmiyim diye oturup cumartesi gecesi saati 01.00 sularında boyle kıl tüy konulari hatirlamaya calismistim, itiraf ediyim..
ama bi faydasını goremedim

zira yaklasık 20 soruyu goremedim :) yani kolay miydi zor muydu fikrim yok..

6 yıl once de ales'e girmistim,
o zaman butun sorulari gorebilmistim...

demek ki birileri beynimi yemiş bu gecen 6 yılda..

hmmm calistigim sirketler olabilir mi?
ya da zaman gecirdigim insanlar?!!
ictigimiz galon galon içkilerr...
ya da bizzat ben kendim yemiş olabilirim beynimi..

insan senede bir kere ales'e girmeli...
vallahi
neler düşündürüyor...

operim
fundaa

1 yorum:

Unknown dedi ki...

vallahi kendime adıma artık ales sınavına girmekten gına geldi. :)
hatta son sınavda artık o kadar bıkmışım ki matematik testindeki problem çözümü sorularını uzun diye okuyasım bile gelmedi, salladım hepsini. artık ali nin yaşı yok veli'nin yaşı, havuzun bilmem kaçı ne kadar da dolarmış, baygınlık verdi bunlar. hani adam gibi türev, integral, diferansiyel denklemleri sorsalar neyse :)