31 Mayıs 2009 Pazar

isyanlar

interneti bizler kurduk gelistirmek sizin eseriniz olacak cocuklar!
şak şak şak şak!!!
: youtube'u acsinlar! isyanim budur.

haftasonum guzel gecti:
cuma aksami mono'da dogumgunu kutlamalarina devam ettik.. herkes bana sevgi gosterisi adı altında shot ismarladi, ama bu kadarı da fazlaydı canım!
neyse ordan kalktık, dogstarinda efsane grup Post Dial'i izledik. kendileri rockncoke'da calacaklar alternatif sahnede.

veee cumartesi pazarimin nesesi KILLBILL 1&2 oldu.. bang bang!
ikisini de izledim, hayranligimi kelimelere dokmem cok zor. ozellikle birinciyi izlerken gozlerim faltasi gibi acik, agzimdaki sular her an damlamaya hazirdi.
sinema elestirmeni deiliz ama iki laf edelim hadi: ya yonetmen dehasi iste bana dusmez anlatmak, siz biliyorsunuz :)
oren ishii'nin cocuklugunu anlatan anime sahneler en sevdigim!
biraderimle gaza geldik, galiba o sari pabuclardan alicam kendime.
ve evet uma thurmanin ayaklari en az 41 numara.

cumartesi gunu fresshhhtival'e gittik. Friendly Fires grubu guzeldi, ama mekan malesef pek bostu. Zaten davetiyelerin havada ucusmasindan da belliydi hafiften organizasyonun patlak oldugu. Eglendik biz kendimizce, Gabriela ablamiz Justin Timberland'dan cry me a river'i ve Jonis Joplin'den mercedes benz'i coverladi. Mekan o kadar bostu ki hic bi cabamiz olmamasina ragmen onlerden izleyebildik kendisini :)

Ve besiktas'ta ikamet eden birisi olarak konser cikisi besiktasta yasananlari gozlerimle gormek durumunda kaldim. Muthis bir cosku wallahi gozlerime inanamadim. Ben de Sampiyon Kokorec'ten bi ceyrek patlatip besiktas taraftarlarinin arasina kaynadim.
Zaten butun yollari kapamislardi, yurumekten baska caresi yoktu.. ve butun sokaklara senkronize cislerini yapmaktaydilar.. Ama dedigim gibi, coskuyu gormeliydinizz..

boyle seyler istee
sevgi saygi
kardeslik guzellik

opennes
fund

ilgili fotolar burda

Hiç yorum yok: