11 Mayıs 2009 Pazartesi

11 ayin sultani

".. aylardan mayis, dusunmeden yasamalıyız!" demis genc sair guzide sarkisinda. (bkz. mayis, korsan, zardanadam)

Guzel bir ay gecirmeyi umuyorum ben de.
İcinde dogumgunumun de oldugu, enn sevdigimiz bir ay Mayıs!

Mayısın ilk haftası benim icin cok hareketli ve sansasyonel basladi. (sali Hidrellez, carsamba Post Dial Konseri, persembe Duman konseri, cuma Zardanadam Album tanıtım partisi derkenn..)
Bu haftaya da Depeche Mode konseri damgasini vuracak gibi.

Neyse efendim..
Gectigimiz hafta cuma gunu Zardanadam'larin 5. albumu olan "Kafam Seninle Guzel"in album tanitim partisi gerceklesti. Ilk yarıda yeni albumdeki tum parcalari album sirasiyla caldilar.. gayet guzeldi. Klips cekmis olduklari "Tadım Yok"un da klibini izleme firsati bulduk.

Konserin 2. yarısında da bundan onceki 4 albumlerinin hitlerini yine kronolojik olarak caldilar.
En sevdigim sarkilari olan Mayıs'ı da bu bolumde dinledik.
Konserin en sonunda erbatur'un akustik gitarla solo soyledigi "Kacacagim" beni bi 14-15 sene oncesine goturdu.

Guzeldi canim...

Biz geceye sevgili validemle katildik.

Cumartesi gunu bombastik ve fantastikti.

Ama gecen hafta cok yoruldum, bu hafta kesin dinlenicem, kararliyim..
Sabah Taylan Kumeli'yle Detoks mu ne oyle biseyler bastim okudum.. cig sebze yemem lazimmis. cig sebze nedir yaa.. bi de "karahindiba" diye bisey gordum, zaten heceleyerek okudum, onu hic anlamadim.

Depeche Mode'a kadar 3 gun detoks, sonra botoks, ordan kiosk, belki biraz da fiyord..

sewgilerr, saygilarr ;)
fundalarr!
operss

Hiç yorum yok: