12 Mayıs 2009 Salı

gel bebegim dırş dırş ates et bana

gunun sarkisi ilan ettigim c'mon baby say bang bang isimli eseri dinlemek isterseniz burdan yakın

tam radyo eksen tarzı, orda dinledim zaten ben de bu sabah
icra edenler: Jane Vain & The Dark Matter
kanadalilarmis.
hastayım boyle ses tonlarına, yani Jane hanımefendiden bahsediyorum.
benim populerite nabzım olan last fme baktigimizda 1000 civari dinleyicisi oldugunu goruyoruz, ki pek az. demek ki meshur degiller pek de.

bir de foto koyalim

oo funda geriden geliyosun, biz cok iyi biliyoruz bunlari diyorsaniz da diyin napalim. bilmemek degil, ogrenmemek hesabi.

opers,
funda
--- arkada aglayan gitarlarin hasstasiyimm

6 yorum:

tareq dedi ki...

nice blog

visit
www.cell-soft.blogspot.com

free mobile games and applications

Kasım Zorlu dedi ki...

şarkıyı ilk olarak iki yıl önce dinlemiştim.Çok beğendim ve haftalarca sıkılmadan dinledim sonra unuttum geçen hafta aklıma geldi anımsamaya çalıştım beceremedim :) şimdi keyifle dinliyorum yeniden sayenizde
teşekkürler:)

fundamental dedi ki...

merci kasimcim
2007 cikisliymis zaten
fotolari bekliyorum bu arada! unutmayinizz, gorusuruzz

Adsız dedi ki...

dırş dırş diil, dışn dışn o bi kere..

fundamental dedi ki...

ya ondan ben de tereddut ettim.
2-3 kişiye sordum burda, agzinla ateş et dedim, dırş dırş dediler. kamuoyu

abdullah alkan dedi ki...

hakkaten ne gıcık bi ton ama sevio insan gitarı ister istemes..