31 Ekim 2008 Cuma

neler oldu neler

10 gundur yazamadık dogru duzgun neler olmus bakalım kısaca:

- butun internet siteleri kapatiliyor, bu blogun da ilk kapandigini gordugumde gercekten benim yazdigim bisey yuzunden sadece benim blogumu kapattilar zannetm, itiraf edeyim.

- gecen cuma sirket ve ajans tayfasiyla bi gezmisiz ki sormayin.. 3 erkek 9 hatun ciktigimiz bu guzide gecede ne yenildi ne icildi neler yasandi kimse tam olarak bilemiyor kihkih..

size ozetliyim:
saat: 20.00 2 dirhem 1cekirdek yemek yiyoruz
saat:21.00 5 dakikada 1kadehleri carpan gencler alkole teslim olmaya baslamislar
saat:23.00 masamizdan bi kizimiz masanin ustunde dansozle kapismak suretiyle 20 euro taktiriyor kendisine ve yan masadan teyzeler "hep boyle oynak gelinim olsun istemistim" diyerek ogluna istiyor kizimizi
saat:00.00 kahve mi içsek ne
saat: 1.15 balansta yeni turku dinliyoruz, süper baba soyluyoruz,hep beraber ne alaka!??
saat: 1.40 tanimadigimiz insanlarin partisine geldik, buraya gelmek icin baya efor sarfettik..
saat: 2.35: mirkelama gelmisiz kokorec kokokoko diyoruz... alalala...
saat: 3.00: islak hamburger mi ev mi, islak mi ev mi, hoop ev!

- hastası oldugumuz sahsiyet
rambo okan avrasya kosusunu kazanmis hepiniz duymussunuzdur. cok takdir ettim kendisini, hayranlikla takip ediyoruz !

- dudaklarımda ucuk cikti cok moralim bozuk..ama moralimi bozan esas sey bu degil, bu ucuk olayi bi sonuc neticede. sorun baska yerde..

-starwarlarindan sonra aliyenlere gectik gercekten. basroldeki
kizimiz pek guzelmis, astronot kiyafetini giyerken poposunun catalini gorduk... simit mi catal mi ehehehue, ahahahah!

- onceki cumartesi otto santral'de
armand van helden diye bi dj'in konserine gitmistik, kendisi cok meshurmus.. ben daha once boyle kop kop fln yapmamsitim valla, biz universitedeyken metalciydik.. neyse enteresanmis, ilk defa dj dinledim bastan sona.. ama literally balta bi ortam vardi yani soyle ki: kizlar tuvaletinde asla sira yokken erkekler tuvaletinde hep uzun bi kuyruk vardi ehehehe. tahminen bir kiza 3 erkek fln dusuyordu yani ozetle (bize ne canim hihi)..

- 29 ekimi evde yaymak suretiyle tukettim. nuri bilge'nin mayis sıkıntısı filmini izledim. sevdim. simdi hedef
3 maymun, meraktayim.

- meshur meshur fantastik oyku
yerdeniz uclemesine yine basladim. universite okumustum birinci kitabi simdi yine basladim.. bu sefer 3unu de ardisik olarak okumak hedefim. bence guzel eserler..

efenim reklam kokan bir yazi oldu
onu yaptim bunu yaptim
efenim bize ne alala
tey allaim yaaa

iyi gunler!
hihoheyttt

Hiç yorum yok: