20 Ekim 2008 Pazartesi

pazartesi ile cumartesinin farkı

buyuk! mesela: cumartesi sabahlari erken kalkıyorum ne kadar gec yatarsam yatiyim, cunku gunu kacirmak istemiyorum-- pazartesileri ise olaibildigince gec ust limitte kalkiyorum ne kadar erken yatarsam yatiyim

pazar gunu satarwarları bitti, son sahnede aglayan tek starwars izleyicisi olabilirim kanimca, ya da starwars'da aglayan ilk turk kadını! resmen agladim şapır şupur aktı gozyaslarım.

luke ve leia dogarken, padme bu dogumda ölüyorken ve anakin darth vader oluyorken; ben de bildigin agliyordum.. "ah vah tarumar oldu butun aileee" seklinde..

eheheue..


anakine hastayim; misal yukarıdaki sahnede kalbimden koparak bi "amann masallah anakin!" demisligim var.. ama abimiz harbiden baya bi karizmatik wallahi.. bakiniz yani pls!

hastaligimin boyutu çığ gibi buyuyor: telefon melodim, tlfn duvar kadigim, bilgisayarda duvar kagidim, vs vs her gun kendisine bakiyorum bi şekilde

hastasiyiss!

simdi yeni hedef aliyenler. onlari seri halinde izlicez bakalımm!

fundalik karanlik taraftan bildirdi...

Hiç yorum yok: