8 Temmuz 2009 Çarşamba

marcus-victor-stanley

sevincten kapinda olebilirimm!
bir gece ansizin gelebilirim......

aksam marcus miller konserine gidebilirimm, neseliyim!

----------

IKSV Jazz Festivali kapsaminda dun aksam Marcus Miller, Stanley Clarke ve Victor Wooten konserine gitme firsati yakaladim..

Konser dopdoluydu ve iyiydi.
Dunya capinda sohrete sahip bu uc bascimiz, konser boyunca hem temel hem de uclarda pek cok muzikal artistik hareket yaptilar. Zaten konser boyunca 2-3 kere kendilerinden bahsederken "bu uc çılgın bas gitarist" seklinde cumleye basladilar. onlar da cildirdiklarinin farkinda..

benim icin hem guzel hem de zor bi konserdi, bazen inanilmaz kaptirdim muzige ama bazen de cok soyut geldi, dagildim, koptum gittim..

bir ara Beatles'in guzelim sarkisi Norwegian Wood'un bir bolumunu calar gibi yaptilar.

konserin sonunda onlar da Michael Jackson'u anmadan gecemediler sagolsunlar. 3 basci vokal ve gitar olmadan Beat It caldilar. -- artık siz hesap edin ne kadar guzel bi enteresanlik oldu. nakaratlari da bizlere soylettiler.

bi daha geliriz dediler gittiler...
tesekkur ederiz.

bu uclunun bir de albumu varmis.

biz de konser cikisi dolmabahce'den eve dogru yururken bu uc basciyi birbiriyle kıyaslamaya kalktik nedense. (insanoglu boyle adi işte).. ve en cok Marcus'un gonullerimizi fethettigine karar verdik.. (hem adi hem de utanmaz, bi de bize soyluyo)

bu yazının fotosu da su an Avustralyada olan bi arkadasimizin Marcus Miller dovmesi olsun..



sevgiler,
saygilar,
fundalar.

Hiç yorum yok: