7 Temmuz 2009 Salı

santana


dun aksam Santana konserine gittim.

bu senenin en kalabalik konserlerinden biriydi. bence 100bin kişi vardi -desem de- sanirim gercekte 10bin kişi civarı vardi.

cok kalabalık oldugu icin bira alamadik o nedenle de tuvalet sorunsalı yasayamadık.-harika- kesin cozum.

bu yazın beni ennn cok heyecanlandiran konserlerinden birisi 20 temmuz deep purple!
mayısta depeche mode icin cok heyecanlanmistim, olmadı.. one love'da royksopp icin cok heyecanlanmistim, ses sistemi bi hostu.. simdi deep purple icin oldukca heyecanliyim, bakalim bu sefer nasil bi hosluk olacek.

neyse konuyu dagitmayalim, Santana beyler 20.57de sahneye ciktilar bizi hic bekletmeden, 2 saat kadar da sahnede kaldılar.
eskilerden duymak istedigimiz tum sarkilari caldilar, Oye Como Va, Black Magic Woman, She's Not There..... yenilerden de caldilar, Smooth, Maria Maria, Corazon Espinado....

7'den 70'e diye tabir edebilecegimiz bir izleyici kitlesi vardi. Ozellikle 17-18 yasında yanında ebeveynleri olan cocuklar dikkatimi cekti. Tahminlerime gore anneleri babalari evlatlarini tutup kolundan 'bak bu da bizim gencligimizin stari' seklinde cocuklarina Santana deneyimi gostermek istemis olabilirler...

neyse efendim
bir konserimizi daha sevdik begendik.
she's not thereeeeee! diyorum onda koptum en cok wallaha :))
operge.
fundalar.

Hiç yorum yok: