5 Temmuz 2009 Pazar

merhabalar

oasis dinliyorum, please dont waste my time diyorlar, falling down isimli sarkilarinda.

coook ama cok sakin bi haftasonuydu.
nerdeyse hep evdeydim
cook daraldigim saniyeler oldu.

bugun toparladim neyse ki
taximde dolastik biraz, alisveris gezme tozma falan..
ayrica besiktas cihangir hattinda bisikletimle ulasim sagladim.. vs.. guzeldi ruzgara karsi muzik dinleyerek bisiklete binmek

sabah cowboy bebop diye bi anime seyrettim 4 bolum
ama orijinali japonca oldugu icin ve cevirisi de kotu oldugu icin skildim biraktim (cevirisinin kotu oldugunu nerden mi anladim? sizi gidi dedektif ruhlular sizii)

yine sabahlarimin nesesi Avatar'di. artik ezberledim sanirim. bazi bolumlerini 3 kere falan izlemis oldum boylece. ama cok seviyorum napiyim :)

haftasonumun ozeti soyle olabilir:
bolca muzik....
biraz kapi boyama (18 kere ustuste 'fark var' dinlemisim kapiyi boyarken eheheue)
biraz bahcecilik (ciceklerimin durumu nefis, amsterdam bahcelerinden yuruttugum cicek soganini diktim bugun ayrica)
biraz hollanda peyniri ve beyaz sarap
biraz cekirdekk
derken bitti gitti haftasonu

umarim haftaya nesemi bulurumm
..................
fundanizzzzzzz

Hiç yorum yok: