13 Ekim 2009 Salı

sportif faaliyet

aylar sonra dun, pilates dersine gittim

evet yanlis duymadiniz! aylar sonra..

aylar once burda biyolojik yasimin 26 oldugunu, spor salonuna yazildigimi ama amacımın sadece zaten cook zengin olan Mars grubu sinemalari ve spor salonlarının sahibi sayin E.F. beye ne kadar istiyorsa parasini verip spor yapiyormusum edasiyla vicdanımı rahatlatmak oldugunu belirtmistim..

agustos- eylul- tatiller-berlinler- bobrekler: zaruri istirahat-- derken 2,5 aydir spor salonundan iceriye girmemistim..

dun gittim..
tezahuratlarla karsilandim.. vaay sen buralarin yolunu bilir miydin gibilerinden...

neyse efendim,
pilates cok iyi geldi..
sirtimdaki butun eklemler acildi kanımca.
ustune de 9 saatlik bi uyku cektim, deliksiz..
pamuk gibiyim vallahi.


bu yazının ana fikri: spor iyidir, ozellikle kendine, zihnine yogunlastigin salon sporlari, pilates, yoga, thai chi vs.-- hepsini yapmali, evet hepsini...

bu yazının yan fikirlerinden biri: spor salonlarinin sahipleri zengin insanlar..

boyle işte!
imza: fundik hanım.

Hiç yorum yok: