24 Ekim 2009 Cumartesi

hello

2.5 senedir acmayan acelyam bu sabah gordum ki cicek acmis.. ciceginin rengini unutmustum, cook acik pembeymis..
bi de hollandadan alinan laleler var, daha onceki denemelerimde yasatamadim bu evde.. son aldiklarimi yakinda dikmem lazim.
sana sari lalaler aldim, cicek pazarindan...

lale cicegini diger ciceklere gore daha az sevdigimi tespit ettim. bunda buyuksehir belediyesinin korkunc dizaynlada bize sundugu lale sergilerinin payi cok buyuk olabilir..
biraz kiro bi cicek sanki..
neyse bakalim evde bakarken fikrim degisebilir..

simdi okula gidiyorum, guney amerika sinemasindan bir ornek izliycez hepberaber, sonra hakkinda konusacagiz vs.. solanas filmiymis. tam olarak tanitiminda soyle yaziyor: Güney Amerika Sinemaları: Büyünün ve Katı Gerçeğin Dünyası Film:ElViaje (TheVoyage, Fernando Solanas, 1992)
 

bugun hava cok guzel..
okulda cimlerde yuvarlanicam filmden sonra.

dun aksam Haneke'nin son filmini iledik.. cok begendim. gayet saglam ve guzel olmus. Adi 'das weisse bant, beyaz bant'.. izlersiniz..

saygi sevgi muessesi
optum'
funda

Hiç yorum yok: