9 Ağustos 2009 Pazar

MFO Senfonik

while my guitar gently weeps...

bu aksam Senfonik MFO konserine gidiyoruz. 10 kisi...

ve fekat pek tadim yok.............

with every mistake we must surely be learning..
still my guitar..

californcation denen dizinin ilk sezonunu bi cirpida yedim bitirdim haftasonu.
boylece yaklasik 2-3 yildir kendi kendine filizlenmis olan dizi izlememe prensibimi temelinden sarsmis oldum.
guzel diziymis. izlenesi..
cikiyorum ben konsere dogru ufaktan.
bakalim bakalim nasilmis MFO ve Senfonisi.
----------------

Mazhar beyin kafasi cok guzeldi. ve kendileri Ozkan beyin tahammul sinirlarini baya bi zorladi, kesin kuliste kavga etmekteler su anda.

gunahiyla sevabiyla nefiss bi konserdi.
en sevdigim sarkilari caldilar.

3 saate yakin upuzun bi konserdi.
mazhar beyler kissadan hisse hikayeler anlattilar, bilimum muhabbetler ettiler bizimle.
yine interaktif bi konserdi, biz 'uuyaau' diyelim siz 'yoauu' diyin seklinde bi suru seyirci aktivitesi yarattilar, ama coook eglenceli ve matrak vaziyette olduklari icin keyifliydi.

uyku tutmuyor sakin gelme, ya da gullerin icinden kosarak gel.
sana sari laleler aldim ali desidero.
bir cizik attin gonlume kanattin, simdi ah bu ben nerelere kossam?
ele gune karsi yapayalnizim ve fakat sarkilarda dusunmek seniii banaa getirmez ki.
aslinda no problem
bitsin artik bu dram bu fotoroman
new york sokaklarinda salsa
bir kus kanatlanir su gonlumden, cirpinir cirpinir da ucamazz....
butun kabile-- sanatcinin oykusu
yalnizlik omur boyu
mazeretim var wasabiyim
diday diday, sufi
hepicigini caldilar iste.
duygu selinde boguldukk..

yalnizlar garini cok istedim, 3-4 kere de naralar attim ve fekat calmadilar..
olsun
guzeldi hem de cok.

Hiç yorum yok: