19 Aralık 2009 Cumartesi

hemen 5 dakikada yaziveriyim 2 satir

gencler ve genc kalanlar...

sonuclari acikliyorum: yine cok mu mutluyum az mi mutluyum belli degil..

konuyu degistirelim; son zamanlarda dinledigim bir kac guzel muzikten bahsedeyim.

Mew'den repeater beater sarkisi dun defalarca dinlendi. guzel muzik ve album, bu bunyede bu muzik her zaman is yapar.

Bi de LCD Soundsystem'in albumu var guzel, ama sakin bunu metalci arkadaslarimiz dinlemesin. temiz elektronik..

esas 10-15 gundur Birsen Tezer hanimefendinin Cihan isimli albumune kafayi taktim. linke tiklayarak biraz tadina bakabilirsiniz albumun. bazen nagmeli vokaller az da olsa rahatsiz edebilmekte fekat genel olarak guzel. 
ozledigimiz Bulent Ortacgil havalari da var. Hafif etnik jazz tinilari da bizi bizden almaya aday.  

Bilsen
Ciglik Cigliga 
di gel yanima

bunlar favori sarkilarim efendim.






ukala insanlari hic sevmiyorum. 
bok mu var yani.
bunu da burdan belirtmis olayim.


dun aksam egosuyla savasan bir gangsterin hikayesini anlatan Revolver isimli Guy Ritchie filmini izledik. biraz karisik geldi. 
Filmin gangster baglami orijinal ve guzel fakat filmin esas anlatmaya calistigi konu biraz karmasik.. e yani egosuyla savasan gangster ne demek zaten di mi ehehe. adam bir mucadele icinde devamli, megerimse derdi kendisiyleymis.

hem gorsel tarzi hem de gangster hikayelerinin anlatimi guzel ama.. amasi ama...

filmdeki su laf guzeldi: kendinden daha iyi bi rakiple oynamazsan asla daha iyi bi oyuncu haline gelemezsin..
hoy hoy!
bu 'hep daha hep daha!' moduna da basliycam yaa.. guzel bir alinti olarak yazayim dedim ama yazinca da bi killandim hani.

gecen hafta Avatar'i izledik. Tavsiye ederim. bizim Avatar- the last airbander degil bu aman karismasin. bence filmin hikayesi biraz klise ama gorsel dunyasi ve sunumu gayet guzeldi. 3 boyutlu gozluklerle kafamiz biraz sismis olabilir, ama 3 boyutlu izlemeye deger bi film.

30 yas bunalimi midir nedir fena carpti bu sene beni. aman yanlis anlasilmasin ben ne zaman yavrulayacagim gibi bi bunalim degil de, ben ne zaman buyuk adam olucam gibi bi bunalim daha cok.

operim
ne yapsak bu aksam bilemedim.

hepinizi dovucem
kilim abijim.
fundalar

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Birsen Tezer'i ben de yazacağım, hatta dur yazayım :)

bahadir dedi ki...

bizde bunaldik