14 Eylül 2009 Pazartesi

beyaz

sevgili gencler ve genc kalanlar,

gectigimiz hafta bobreklerimden bir tanesi coook hastalanmak suretiyle beni fena uzdu. 8-9 kere oldukca yuksek derecelerde ateslendim, kah usudum, kah terledim.. vs vs.. hastanelik oldum kısaca..

Herneyse, artık hayat bundan sonra benim icin coook farkli olacak!!

haftasonu doktorumun tavsiyesi uzerine "kat-i istirahat" surecim basladi.. "sen dinlenmezsen, biz seni hastaneye yatirip dinlendiririz" demek suretiyle beni tehdit etti, korktum billa.

cumartesi modalarda, pazar gunu kuzguncuktaydim... nerde taksim, nerde konser, nerde sergi, nerde babylon.. yaa..

kisacasi saclarim bir gecede beyazladi sayın seyirciler... sukunete ani bir yelken actim.

Kuzguncuk'ta istavrit levrek palamut, gel sen burda derdi unut dedik...
gayet guzeldi..

yani hastayim & evdeyim
ziyarete beklerim....

boyle işte
funda

------
ps: ogle yemeginde Yasar Kemal de bizim yemek yedigimiz yerdeydi, heyecanlandik..

ps2: kardes blog Futbolmanya aldı basini yurudu, trafigi bayagi bi yukseldi, 2 trafik de siz yaratın, hadi bakiyim canlarim, zira bugun yazarinin dogumgunu :))

Hiç yorum yok: