2 Şubat 2009 Pazartesi

bir fotografin dusundurdukleri:)

cts gunu radikal cts ekinde cogunuz gormus olabilirsiniz
sabire hanım 5 yıl once kendisiyle evlenmis!
super orijinal kostumunu de diktirmiş,
işte fotografi:



sanirim 5 yil icinde benim de basima boyle bisey gelecek!

neyse, bu fotonun dusundurduklerine gelelim:

  • dugun gecesinde neler yasandi? kendi kendisiyle mi dansetti mesela.
  • peki ya zifaf gecesi?
  • evde kendi kendine konusuyor mu zaman zaman?
  • acaba ilerde kendisinden cocuk sahibi olmayi dusunur mu?- eminim genetik bilimi bu asamaya gelmiştir.
  • sevgililer gununde nasil bir plani var?
  • ozel gunlerde ya da sokakta dolasirken boyle yari erkek yari kadin kiyafetler giyiyor mu?
  • her zaman sag tarafi kadin sol tarafi erkek mi? yoksa arada degistirebiliyor mu?
  • cogul kişilik bozuklugu gibi bir hastaliga tutulmus olmasin.
  • ya da narsist olup aynaya baka baka ölmesinn!

haberin devamı, detayi.. vs

saygilar, fundakaya

ps: haftasonumuz zordu- ve uzucuydu. ama eminim hersey yoluna girecek!

4 yorum:

tolga öztürk dedi ki...

ayrıca düğün günü kız tarafı ve erkek tarafı arsında yaşanan gerilimler nedir. Takılar dedikodu konusu olmuş mudur ve olduysa bu problem nasıl aşılmıştır

tolga öztürk dedi ki...

keşke önce haberi okusaymışım. iyi kötü bi derdi varmış kadının kendiyle. Ben de burada dalga geçiyorum kafama göre. utandım

fundamental dedi ki...

hehe ben de ayni celiskiyi yasadim..
aynen fotoyu gorup koptum ama kadinin aslinda bi derdi var..
haberi de okumali evet :)

bahadır dedi ki...

şöhretçi süpermanyağın biri işte...
ayrıca çok derdi olsa hebercileri çaarmaz evde sessiz bi nikah kıyardı kendi kendine... :)
bence gülebileceğimiz her yerimizle gülmeliyiz...